کالدینو
کالدینو

بهترین کافی شاپ های مشهد برای تولد

در این مقاله ما لیستی از بهترین کافی شاپ های مشهد برای تولد گرد هم آوردیم. در این لیست ما فاکتور های بسیاری از جمله, اتاق vip تولد مشهد, خدمات ارائه شده از سمت کافه (لاکچری بودن و یا دیزاین رایگان بصورت و…), کیفیت منو و همچنین همخوانی کیفیت , منو, دکوراسیون و خدمات ارائه شده توسط کافه با قیمت و هزینه های میز آرایی و منو, که خب این گزینش امر با توجه به تعدد وجود کافه ها در سطح مشهد و همچنین بعضا کیفیت پایین خدمات کافه های لاکچری بسیار سخت بوده است. امیدواریم مشاور خوبی برایتان باشیم.

1.کافه رستوران تراس

کافه رستوران تراس یکی از قدیمی ترین و بهترین کافی شاپ های مشهد میباشد. تراس یکی از کافی شاپ های لاکچری برای تولد در مشهد بوده و همچنین علاوه بر زیبایی ظاهری و دکوراسیون مدرن, کافی شاپ تراس ویو و منظره تماشایی رو به پارک ملت و منو بسیار کامل اعم از غذای ایرانی, فرنگی, فست فود, بارسرد و بارگرم رادارا میباشد. همچنین این کافه اتاق vip تولد مشهد را دارا بوده و خدمات زیادی برای برگزاری تولد ارائه میکند.

کافه تولد میامی, کافی شاپ , رستوران و فست فود ویژه برگزاری تولد میباشد. کافه میامی با دیزاین اختصاصی و لاکچری, همچنین اتاق vip تولد مشهد در جمله کافی شاپ های لاکچری مشهد برای تولد محسوب می شود. درصورتیکه قصد برگزاری تولد لاکچری و  خاص دارید. کافی شاپ میامی بسیار گزینه مناسبی میباشد. همچنین منو این کافه از رستوران, فست فود, بارگرم, بارسرد, صبحانه و بستنی تشکیل می شود که منو کاملی میباشد.

3.کافه هترا

کافه هترا از جمله بهترین کافی شاپ های مشهد و همچنین کافی شاپ های مشهد برای تولد میباشد. کافه هترا بعلت فضا و دکوراسیون لاکچری و همچنین منو با کیفیت مناسب جزء لاکچری ترین کافه های مشهد نیز محسوب میشود. کافی شاپ هترا مشهد دارای اتاق مخصوص تولد مشهد نیز میباشد, از مزیت های مهم کافه هترا علاوه بر فضای اختصاصی تولد وجود منو تقریبا کامل شامل بارسرد, بارگرم, فست فود و غذای ایتالیایی میشود میباشد. همچنین شما میتوانید با وجود فضای زیبا در این کافه عکاسی انجام داده و عکس های جذابی هم بگیرید.

4.کافه صورتی مشهد

کافه صورتی مشهد یکی از معدود کافه های صورتی در سطح مشهد بوده و مطابق پیش بینی بسیار برای کودکان و خانم ها جذاب میباشد. کافه صورتی بعلت دکوراسیون جذاب مکانی مناسب برای رزرو تولد در مشهد و همچنین یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد برای تولد میباشد, چراکه این فضا فرصتی مناسب به شما برای عکاسی و گرفتن عکس های بسیار زیبا نیز میدهد.

5.کافه نینو

کافه نینو از جمله کافی شاپ های با منظره و ویو تماشایی و روباز میباشد. کافه نینو از جمله کافی شاپ های مشهد برای تولد خوب و لاکچری میباشد. همچنین کافه نینو تنوع بالا در منو خود داشته و غذاهای این مجموعه از کیفیت قابل قبولی برخوردار میباشند. کافه نینو برای عکاسی نیز مکان مناسبی هستش.

6.کافه تی

کافه تی از جمله کافی شاپ با دیزاین رایگان در مشهد میباشد و از این جهت بسیاری از مردم خصوصا در زمان حاضر و با توجه به مشکلات اقتصادی در تنگنا میباشند بسیار محبوب میباشد. همچنین شما میتوانید کل مجموعه کافه تی را دربست رزرو کنید.

7.کافه پیانو

کافه پیانو از جمله کافی شاپ با دیزاین رایگان در مشهد میباشد که برای برگزاری تولد در مشهد , ولنتاین در مشهد و… بسیار محبوب میباشد, و از این جهت بسیاری از مردم خصوصا در زمان حاضر و با توجه به مشکلات اقتصادی در تنگنا میباشند بسیار محبوب میباشد. همچنین شما میتوانید کل مجموعه کافه پیانو را بصورت دربست رزرو کنید.

8.کافه رستوران اپیزود

کافه اپیزود از جمله کافی شاپ های لاکچری مشهد برای تولد میباشد که خب به لطف دیزاین و دکوراسیون و فضای فوق العاده خاص این مجموعه آوازه و شهرت بالایی در مشهد دارد که این مجموعه را تبدیل به یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد برای تولد میکند. همچنین علاوه بر تولد شما میتوانید مابقی مراسمات خودرا در کافه  رستوران اپیزود برگزار کنید.

9.کافه رستوران بون اپتی

کافه بون اپتی واقع در محله سامانیه مشهد میباشد. همچنین کافه بون اپتی جزء محدوده بلوار هاشمیه و صارمی نیز محسوب میشود, کافه بون اپتی یکی از کافی شاپ های مشهد برای تولد محسوب شده و دکوراسیون و فضای ظاهری زیبایی نیز دارا میباشد. کیفیت منو در این کافی شاپ قابل قبول بوده و کافه برای تولد در مشهد خوبی محسوب میشود.

10.کافه رستوران هالیدیز

کافه رستوران هالیدیز از جمله کافی شاپ های لاکچری مشهد برای تولد محسوب می شود. کافه رستوران هالیدیز فضا و دکوراسیون بسیار لاکچری و همچنین منو بسیار کامل و کیفیت غذای بالایی دارد. در صورتی که بدنبال برگزاری تولدی لاکچری هستید یا بدنبال بهترین کافی شاپ های مشهد هستید کافه رستوران هالیدیز به شما پیشنهاد می شود.

11.کافه شاپ شوکت

کافی شاپ شوکت در محله هنرستان و در بلوار صارمی می باشد, کافه شوکت از جمله کافی شاپ های مشهد برای تولد با کیفیت بالا و محیط دنج و جذاب میباشد. یکی از بزرگترین مزایای کافی شاپ شوکت در مشهد علاوه بر محیط لاکچری و کیفیت بالای منو ( قهوه, کیک و شیرینی), سطح بالای مشتریان این مجموعه میباشد.

12.کافه رستوران نیپر

کافه رستوران ایتالیایی نیپر از جمله کافی شاپ های لاکچری مشهد برای تولد بوده و در محله ملک آباد واقع می باشد. این کافه کیفیت منو بسیار عالی و فضای لاکچری دارد, همچنین روف گاردن نیز دارد. شما میتوانید در کافه رستوران نیپر از کیفیت بالای محصولات استفاده کرده و در فضایی لاکچری تولد خودرا جشن بگیرید. همچنین مشتریان کافه نیپر نیز مانند کافه شوکت از سطح بالایی برخوردار میباشند. همچنین به دلیل فضای خوب کافه نیپر شما میتوانید عکس های خوبی گرفته و کافه برای عکاسی در مشهد خوبی نیز محسوب می شود.

13.کافه رستوران رومادو

کافه رستوران رومادو در محله هاشمیه مشهد واقع بوده و از کافی شاپ در هاشمیه مشهد های خوبی محسوب میشود. همچنین کافه رومادو (کافه آیزاک سابق) دیزاین اختصاصی و زیبایی انجام میدهند که این مکان رو مناسب برای عکاسی میکند.

14.کافه نبات

کافه نبات یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد برای تولد میباشد, محیط و فضای مناسب و کیفیت بالای خدمات و منو از دلایل اصلی شهرت کافه نبات مشهد میباشد. کافه نبات در محله فلسطین بوده و از کافی شاپ های مشهور سطح مشهد میباشد. همچنین مشتریان این مجموعه نیز از سطح فرهنگی بالایی برخوردار میباشند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *